Selasa, Mei 11, 2010

LOMPAT PARTI DENGAN CARA TERHORMAT

Sumber Gambar : Media Cyber

Sedar tak ANDA semua setiap kali Pilihan Raya tak kira la Pilihan Raya Umum atau Pilihan Raya Kecil akan ada individu atau kumpulan yang bakal digelar KATAK... sama ada menjadi KATAK TERHORMAT atau sebaliknya... Sebab utama menjadi KATAK lebih menyentuh kepada KRISIS DALAMAN PARTI...


Tidak terkecuali jugak PRK P.212 SIBU turut menyaksikan Jee Chang Peng, 42 Ketua Pemuda PKR SIBU keluar parti tapi sayang seribu kali sayang dia keluar parti tdak menyatakan pula nak menyertai parti yang mana satu atau pepatah Melayu berbunyi Keluar mulut Buaya masuk mulut Harimau... (satu lagi percaturan politik yang PENING nak diFIKIRkan)


Dengan pengumuman keluar parti, Chang Peng turut mendakwa akan membawa 70 orang (sahabat handai atau kaum keluarga) meninggalkan PKR... Kira banyak jugak tu 70 orang daripada jumlah tersebut disebar luaskan mungkin bole capai 100 lebih orang. Tapi Jumlah tersebut adakah pengundi tegar SIBU atau berada di luar lingkungan kawasan pilihan raya SIBU... (satu lagi isu yang perlu difikirkan)


Apa pun yang nak jadi KATAK TERHORMAT ini perlu memastikan perjuangan mereka bukan untuk kepentingan diri tapi berjuang untuk kesejahteraan RAKYAT kerana baik buruk kepimpinan kita bakal memberi KESAN YANG BESAR kepada ANAK CUCU CICIT KITA akan datang... Berjuang untuk NEGARA.. jangan bila tersepit BUANG NEGARA... ini lagi BAHAYA!!!!!

Tiada ulasan:

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"