Jumaat, Mac 18, 2011

KANTOI..... BERSIHKAN NAMA RAHIM KAMARUDDIN

Salah satu blog milik penyokong tegar pembangkang telah menyiarkan satu lagi gambar ekslusif 'KANTOI' seorang pemimpin UMNO (Ketua Bahagian UMNO GOMBAK) Rahim Kamarudin dengan seorang wanita yang tidak tahu sama ada isteri gelap atau kekasih gelap.

Apa pun sebagai orang yang diaibkan atau dianiaya diharap Rahim dapat bertindak segera... sama ada lapor polis ke atau sebaliknya.

Sumandak akui setiap manusia ada silapnya jika benar Rahim bersalah mohonlah letak jawatan dan janganlah kita bersubahat untuk mencemari parti yang sentiasa menjaga kebajikan ahli dan rakyat di negara ini.

Begitu juga dengan Azmin Ali, MP Gombak, Sumandak sangat-sangat menyarankan untuk Azmin buat lawaporan polis atas dakwaan Ummi Hafilda menyentuh isu lendir Syamsidar kepada Anwar Ibrahim hingga hasilkan seorang anak yang kini Azmin cukup sayangi.


3 ulasan:

JomoSamaTuaran berkata...

tengok gambarpun nampak sangat mcm super imposed...kepala lelaki tu ngan tubuh badannya tak serasi...entahlah klu otak org yg baca tu otak pembangkang..memang mereka akan kata ...nah, betul la itu!!

Tanpa Nama berkata...

Tuan SuRiA,

Rahim dah mengaku pun, apa lagi ...

memang dasar UMNO kebas duit rakyat, kebas dara rakyat, lanun, penyamun ...

dasar Melayu gilerrrrrr ....

sumandak bayu berkata...

Tanpa nama,

Kita hormat dengan orang yang mengaku kesalahan jangan pulak kita hormat dan tabik orang yang terang2 buat salah... mana manusia yang tidak melakukan kesilapan ada gak pemimpin PAS /PKR kebas bini orang... penyangak....sanggup bagi bini untuk kepentingan diri.. jadi ni ape ceta..

Soalnya sekarang disebabkan orang-orang bersalah ni ahli UMNO maka partikan dikaitkan sama... mmmm adil kah macam ni... kalo gitu apa kes pula ngan PAS yang terang-terang kebas bini orang!!!!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"