Sabtu, Februari 21, 2009

AmARan Kat WarTaWAn - TIan ChUa

Apa hal la mangkuk yang berjenama 'TIAN CHUA' ni nak smash kepala orang sesuka ati... ni ke pemimpin PKR yang ada 'INTEGRITI'... sedap ja mulut nak smash kapla orang....kalo wartawan tu Melayu... aik berangkali dia tolong bayar fitrah orang tu kot... kalo wartawan Cina or India... heheh Sumandak kena tanya kat kaum ni la bole ke sesuka ati orang smash kepala dorang....

Berita penuh: Betulkah YB bekas teman lelaki Elizabeth?... if you ask me again, I smash your head

Isu ni dah menjadi buah mulut.... buah pinggang.. buah jantung.... dalam mana-mana blog.. jadi sesuai la wartawan bertanya betul atau tidak... kalo la dia ni PEMIMPIN BERINTEGRITI jawab je la ngan baik tak payah emosional...sedangkan ANWAR pun bijak menyusun kata bila dia dituduh kes LIWAT.....skang ni imej dia masih diagung-agungkan walaupun ramai 'BAPUK' puji kat abang ANWAR ni bijak sembunyikan identiti.....(ops talabih sudah)

TIAN CHUA kena ingat... hang dapat publisiti dalam arena politik melalui wartawan karang dorang boikot baru terhegeh-hegeh.....wartawan pun cari makan... tolong la layan mereka seadanya... dah lah kes pukul wartawan penerajunya PAKATAN RAKYAT..... sudah-sudah la tu.... asyik nak aniaya ja WARTAWAN....

1 ulasan:

Sedingin Salju berkata...

Tak apalah, jom kita smesh dia dululah.

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"