Khamis, Oktober 28, 2010

Siapa Tipu Siapa????

Linda pilihan Paul untuk kali terakhir sebelum Paul meninggalkan dunia yang penuh dengan pertaruhan... pastinya Paul juga inginkan keamanan bukan satu pembohongan yang dibawa oleh Yong Teck Lee.


Untuk siapa Yong Teck Lee berjuang... adakah untuk rakyat Sabah atau untuk kepentingan diri. Dulu masa dia menjadi Ketua Menteri Sabah memang mudah didampingi, mesra rakyat tapi sayang sejuta kali sayang bila Yong mula menjadi tamak.. menuntut sesuatu yang tak pasti sesuatu yang jelas adalah hak Bumiputera.
Sekarang PKR baru kenal siapa Yong.. mula-mula keluar daripada BN dan menjadi YB BEBAS sanggup berjanji dengan PKR untuk pastikan mana-mana kerusi DUN hanya SAPP sahaja yang akan bertanding dan manakala kerusi Parlimen pula SAPP akan beri laluan kepada PKR.. Ternyata MoU antara SAPP-PKR meleset sebab ingin test kuasa Yong sanggup tikam PKR...
"Sabah for Sabahan" tulah semboyan SAPP sepanjang PKR P.185 Batu Sapi... kalo di dengar ceramah Yong Sumandak pun rasa nak juga pangkah SAPP tapi bila fikir punya fikir YONG sanggup gadai maruah untuk kepentingan diri mmmmmbaik pilih PKR walaupun parti IMPORT.. apa pun Yong telah menipu.. menipu siapa ANDA fikirlah sendiri!!!!

Tiada ulasan:

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"