Ahad, Oktober 31, 2010

Untuk Hidup Sanggup Jadi Anak Ayam Anwar

Pengikut kuat Tamrin, Cabang PKR Sandakan cukup kecewa dengan tindakan serta keputusan Tamrin bersama-sama Anwar berkempen di Parlimen Batu Sapi. Mereka berkata kalo sudah pemimpin atas tidak suka buat apa lagi pipi tersorong-sorong.. Walaupun Anwar pemimpin besar PKR tetapi sebagai pemimpin perlu jugak memahami kehendak ahli yang cukup setia dengan PKR Sabah selama ini.
"Kami sanggup bertumbuk pertahankan maruah Tamrin dari dimalukan terus oleh Ansari, tapi bila Tamrin ikut berkempen di Hotel Sanbay, Sandakan dengan Anwar seolah-olah Tamrin lupa penghinaan Ansari terhadap dirinya"... inilah kata-kata pengikut Tamrin yang cukup menjaga maruah diri walaupun Ansari rakan politik tapi maruah tetap maruah.. Jangan sesekali menghina orang Sandakan.
Pengikut Tamrin amat berharap Tamrin berfikir secara rasional memang semua ini adalah untuk parti tetapi cukuplah penghinaan yang dilakukan. Dan kenapa Anwar perlu pilih calon luar sedangkan anak tempatan Sandakan lebih dikenali dan didampingi pengundi Batu Sapi... KAMI PERLUKAN KEADILAN dan ANWAR kena bukti parti ini diperkenalkan untuk mencari KEADILAN rakyat MALAYSIA... Sabah pun rakyat Malaysia jugak.
Sungguh sinis kata-kata pengikut kuat Tamrin semasa ditemui di Hotel Sanday tadi.. apa pun Anwar seorang individu yang sungguh bijaksana dan sentiasa memastikan pengikutnya dengar cakap beliau.. Ternyata Tamrin tersungkur dari pertahankan maruah demi survial politik..

Tiada ulasan:

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"