Khamis, April 16, 2009

60 HaRi BaKAl MenYaKsiKan PRK DUN PENANTI

DUN PENANTI bakal mendepan dengan 'kebanjiran' rakyat PKR sekali lagi.... kat sana kita akan lihat lagi 'kehebatan' ahli-ahli PKR yang cukup agresif dan melabelkan mereka sebagai penyokong yang cukup DEWASA dan bijak berKEMPEN.......

Fairus letak jawatan sebab ape? Terlalu banyak sangat ceta hingga versi original dah hampir lupus dek cara ahli PKR canangkan isu ni...... selepas ni bukan sahaja berita yang bakal kita nantikan di media elektronik tetapi kat dalam blog pasti akan lebih ramai menjadi bloggers SEGERA...... untuk mencanangkan KEHEBATAN PKR...

Yang TerHANGAT di pasaran ialah kita akan melihat kedudukan FAIRUS semasa tempoh berkempen kalo dia nak bersihkan namanya adakah dia akan muncul untuk menjelaskan kedudukan semasa menjadi ahli ADUN PENANTI. atau membiarkan saja sebab masih setia menjadi AHLI PKR (SEUMUR HIDUP)...

Ape pun, Sumandak akan melihat setiap detik bersejarah DUN PENANTI..... bukan ape kerusi ni bolehlah dikatakan sedikit panas sebab kita bakal melihat bagaimana PKR bakal mempertahankan kedudukan mereka daripada tuduhan RASUAH.....calon yang bakal PKR pilih kenalah BERSIH seberSIH CLOROX kalo masi ada warna mmmmm........... GUAN ENG DAN ANWAR dapat MALU........

3 ulasan:

red rooster berkata...

Salam perjuangan,
Bro, apa jadi pun rasanya elok kalau BN lawan jer kat Penanti. Kalau tak layan cabaran PR tu nanti banyaklah lagi tohmahan yg ujud, selain dikata pengecut. Pengundi di Penanti seharusnya telah sedar kepalsuan perjuangan PKR!

sumandak bayu berkata...

salam red.

dalam isu ni terlalu banyak sangat kerajaan BN melayan 'angin taufan' tak pe la kita buatt lambaran baru tengok je PRK Penanti tanpa meletakkan calon BN... ok ape biarlah PKR TERJUN ngan LABU-LABUnya.

JomoSamaTuaran berkata...

yaa....biarkan,biarkan,biarkan!!!

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"