Rabu, Jun 10, 2009

Panglima Perang Cyber: Edisi Khas : Perpecahan Melayu Menjana Keuntungan untuk DAP dan PKR

Panglima Perang Cyber: Edisi Khas : Perpecahan Melayu Menjana Keuntungan untuk DAP dan PKR

2 ulasan:

Pejuang berkata...

Perkataan keramat 'KERAJAAN PERPADUAN' ini sebenarnya sangat2 mengembirakan orang melayu/Islam yang sedar bahawa negara kita ini sudah mula dikuasai oleh kaum kafir.

Sebenarnya orang melayu/Islam tidak pernah berpecah belah. Yang berpecah belah itu cuma fahaman politik nya sahaja. Walaupun ianya dilihat tidak menjejaskan perpaduan melayu/Islam, tetapi ianya sangat merugikan kaum melayu/Islam.

sumandak bayu berkata...

Salam pejuang,

Satu futuristik bila mana ada pemimpin melontarkan pandangan tentang kerajaan perpaduan.. tahun 1974 PAS dan UMNO pernah bersatu tetapi ape yang berlaku PAS hanya memperkukuhkan kedudukannya di dalam kerajaan selepas tu dia 'cabut'.

Jika benar kerajaan perpaduan ingin direalisasikan KITA TUNGGU DAN LIHAT pula respon dari DAP dan PKR... rasanya mereka akan menentang habis-habisan...

Kalo benar dek kata pejuang perpecahan cuma berlaku disebabkan politik.. di harap doa setiap ahli PAS untuk mengJAHANAMkan pemimpin UMNO dapat dielakkan 100%... sebab dalam Islam kita tak boleh mendoakan kemusnahan orang!!!

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"