Jumaat, Januari 02, 2009

WajAh BaRU Blog AdIbah AhMed - HiNa NaBi

Sumandak dimaklumkan sekali lagi rakan bloggers juaini_shaharain dengan kemunculan satu lagi blog hina nabi... bila jenguk kat blog tu bahasa dan ceta dia masih lagi benda yang sama seperti blog yang dah menggunakan wajah seorang Wanita Melayu Terakhir di Malaysia yang dikatakan kena klon dek orang yang tak bertanggungjawab.



Tak abis-abis lah orang ni nak hina Islam... Sumandak hairan ape lah salah agama Islam dengan dorang ni.... ape pun Sumandak masih meletakkan keyakinan kepada pihak berkuasa untuk menjalankan siasatan lanjut ke atas blog tersebut. MARI KITA FLAGKAN BLOG INI......
























2 ulasan:

bungaraya berkata...

Kita bagi tempuh sebulan untuk kerajaan tangkap mereka yang bertanggungjawab. Jika tidak kita akan mula serangan dengan menghina agama lain pula. Macam Boss?

sumandak bayu berkata...

Salam Bro

Tak perlu untuk kita tunggu sebulan bro... kita perlu bertindak serta merta ni melibatkan agama kita... bukan gak lah kita kena bertindak agresif cukup untuk kita bagi komen bernas plus flag kan blog hina agama Islam ni pun dah memadai...

Kita bertindak mengikut saluran yang betul.....

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"