Jumaat, Ogos 22, 2008

PAK LAH NAIK TREN?



Aku macam ta percaya lah Pak Lah naik tren siap gi berdiri ni bukan nak buat gimik or publisiti murahan tapi Pak Lah nak rasai sendiri perkhidmatan awam yang digunakan sepenuhnya oleh rakyat Malaysia.

Pemimpin macam ni lah yang kita nak cari sangup turun padang dan siap interview pengguna ok atau tidak sistem perkhidmatan kita sekarang ni.

Lepas ni pasti pihak tertentu sidir PAK LAH saja nak ambik 'ANGIN'. Tapi sekurang-kurangnya PAK LAH buktikan dia kerja.

.

2 ulasan:

hasipin66 berkata...

Kita rakyat Malaysia bagi pujilah dengan PakLah (PM)sanggup turun padang,naik LRT macam orang biasa je.Inilah nama pemimpim berjiwa rakyat,terfikir juga saya,pernahkah Datuk Samy v naik tren selama dia jadi menteri kerja raya?.Apapun Permatang Pauh jangan kita terlepas,sekarang nipun Datuk Anwar tentu tak cukup tidur.Pasal takut Kerusi Parlimen dikebas oleh BN,alamat putuslah jambatannya menuju ke dewan parlimen.

sumandak bayu berkata...

Rasanya memang dia tak duduk senang punya ape taknye 'kerusi emas', 'kerusi selesa' segala-gala kerusi kita bagi kat dia. Tak senang-senang pun dia nak juga angkat sumpah jadi kita nantikan sumpah laknat ANWAR....

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"