Selasa, Jun 15, 2010

PAS daH Mula Tunjuk KeTAKUTAN PRU-13

Sumandak hairan sungguh dengan pemikiran pengikut PAS yang asyik fikirkan pilihan raya je... boleh tak fikirkan macam mana nak jaga kebajikan rakyat.. kat Kelantan skang ni masalah air kenapa tak pandai2 selesai kecian kat rakyat banyak bergantung dengan sumber air perigi... Adakah ini jugak faktor ekonomi hingga berlaku penghijrahan orang Kelantan ke negeri yang berhampiran dan tak ketinggalan juga mereka turut berada di Sabah... Tak kisah pun yang penting WELCOME TO SABAH.... kami ni terima tetamu dari mana2 je asal tau adab kami...

Disebabkan kebimbangan PRU ke-13, satu pertuduhan yang cukup tak wajar dilakukan oleh pengikut TEGAR PAS dari Negeri Sarawak dengan artikel yang bertajuk Berita gempar! Sila ambil perhatian dakwaan Pemuda PAS Sarawak tentang sindiket didalangi UMNO.
Diharap artikel blog ini dipantau pihak BERKUASA kerana ia AMAT mencemarkan IMEJ PARTI UMNO yang jelas dikatakan DALANG dalam sindikit ini.... Artikel ini telah dikesan oleh Rajahmas.blogspot.com dan tanggungjawab Sumandak untuk mewar-warkan isu ini kepada UMUM demi IMEJ BERSIH UMNO!!!!

Tiada ulasan:

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"