Selasa, Februari 17, 2009

KeS EliZ; LoNtar BaTU SeMBUnyi TanGan

Buletin Tv3 hari ni dah papar beberapa kenyataan pemimpin BN pasal kes Elizabath yang 'terANIAYA' dengan pendedahan visual lucah semasa beliau sedang diulit 'mimpi indah'. Sumandak hairan juga ada yang sanggup tuduh pula BN punya konspirasi untuk jatuhkan ECXO Selangor ni.....

Sumandak dah buat servay di pasaran blog ni hasilnya:-

  1. Blogger Pakatan Rakyat Sebar Fitnah (artikel dari GOMO)
  2. Aku Mau Bukti (artikel dari Kingdom Of Heaven)
  3. Eli dan DSAI : kita serupa (artikel dari Taipingmali)
  4. Eliza... kenapa tidor ter'kangkang' (artikel dari abe MIE)
  5. Catatan Petang : Sah ! Anwar tidak kisah moral Elizabeth Wong - Malaysiakini (artikel dari PanglimaPerangCyber)
  6. Full story of Eliza (plus with nude pic?) <artikel dari al-banjari>
  7. Elizabeth Wong Proven Herself....... <artikel dari Malaysia Waves>
  8. Foto Bogel ADUN Bukit Lenjan..... <artikel dari sanggahtoksag0>
  9. Kenyataan Akhbar Zulkifli Nordin.... <artikel dari Zulkifle Noordin>
  10. Isu Bogel - Pas tah moh campur..... (artikel dari 916)

Rasanya kalo dah 10 blog dimuatkan untuk isu ni aje... cukup kot... kalo nak buat asignment pun kena ada sekurangnya lebih 5 ke 8 rujukan baru artikel kita berkualiti.....APE pun LU PIKIR LA SANDIRI... bodo sangat ke BN nak buka aib pemimpin lain sedang PM pernah kata hal PERIBADI jan dok jaja menjadi isu POLITIK.....

5 ulasan:

bungaraya berkata...

Satu soalan,
Mungkin kah peristiwa berbogel ini adalah mainan politik untuk meraih publisiti oleh si bogel itu sendiri?. Suasana politik masa kini, semua boleh terjadi.

Tai berkata...

Oh ya, artis politik.

WARIS PAHANG berkata...

Ada lg ulasan di blog saya

Ajin b. Gagah berkata...

Sumandak,
Julung kali saya ucapkan terima kasih kerana bagi komen dalam blog saya mengenai isu yang sama.
Saya telah pun response.

However, bilamana kita mula menunding jari kepda pehak BN yang bertanggungjawab untuk membesar-besarkan berita ini.
Saya rasa itu tidak lah tepat.Kita perlu banyakkan bukti dulu sabelum membuat keputusan; semata-mata berpandukan kaedah ' Conspiracy Theory'.

Memang tidak dapat di nafikan bahawa mereka-mereka yang terlibat untuk menjatuhkan maruah YB Wong ini berstrategikan politik.
Dengan harapan bilamana kes peribadi YB Wong di war-warkan, YB Wong akan mengundur diri dari arena politik.Dengan itu tempat beliau akan di ambil alih oleh mereka yang berminat.

Maksud nya tindakan ini mungkin di lakukan oleh segolongan kecil. Bukan nya dari satu organisasi besar saperti BN.

Pak Lah,Perdana Menteri; tak ada masa untuk hal-hal macam ini. Itu saya pasti.
Ahir kata, teruskan missi yang belum selesai dan samoga berjaya.

Zorro berkata...

Salam sumandak,
Saya dah lihat 2 aksi foto EW yang sedang berbogel. bagi saya aksi yang di tunjukkan bukan rakaman curi atau guna telefon bimbit, tapi rakaman yang memang sengaja dibuat dan saya yakin guna kamera, sebab kualiti gambarnya... waduuuhhhhhh...bagussss sekali. Bisa terliur...kalau lelaki yang melihatnyaaaa...

Bagi saya juga, tiada pihak yang buat konspirasi. Itu cuma taktik Anwar dan PKR mau tutup kemaluan mereka. Cuma saya terfikir, kalau macam tu punya aksi EW, saya syor saja beliau LETAK JAWATAN. Sangat memalukan dan tidak bermoral langsunggggggg....

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"