Sabtu, Februari 14, 2009

TiNdaKan KaRpaL SiNgh BeRSiFaT PeriBAdi BuKan PenDirIan PAKATAN RAKYAT -PeMUda PAS

ALOR SETAR 14 Feb. - Pemuda PAS menganggap tindakan Karpal Singh untuk menyaman Sultan Perak Sultan Azlan Shah di mahkamah, lebih bersifat peribadi dan bukannya pendirian Pakatan Rakyat (PR).

Ketua Pemuda PAS Pusat, Salahuddin Ayub berkata parti itu tetap konsisten dengan dasar mereka dalam mempertahankan institusi DiRaja dan akur dengan perlembagaan.

“Tidak ada sesiapa boleh mengatasi undang-undang dan kita serah kepada mahkamah untuk menentukan (tindakan),” katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan Mesyuarat Bulanan Pemuda PAS Pusat di kediaman rasmi Menteri Besar Kedah di Seri Mentaloon, di sini hari ini. - Bernama
KoMen SuMandAk:
Sumandak perhatikan selama ni tindak tanduk Pemuda PAS sering bertentangan dengan keputusan DAP....dulu DAP siap bagi 'WARNING' kat mana-mana parti komponen PAKATAN RAKYAT kalo tak sokong atau bersatu; baik jan ada dalam PAKATAN RAKYAT... jadi bila dah ada kenyataan AKHBAR macam ni... rasanya ape pula tindakan PRESIDEN PAKATAN RAKYAT......

Tiada ulasan:

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"