Selasa, September 02, 2008

GERAKAN desak UMNO

SuriaPAgi nak respon sikit keadaan semakin 'tak terkawal' dengan beberapa kenyataan akhbar daripada GERAKAN untuk desak UMNO ambik tindakan kat Ketua Bahagian Bukit Bendera Datuk Ahmad Ismail disebabkan kenyataan yang berbaur perkauman semasa di Permatang Pauh.
PM dah respon pun benda ni diharap pihak GERAKAN sabar dan tunggu serta lihat apa yang akan dilakukan oleh pemimpin atasan BN. SuriaPAgi yakin PM tak mengambil ringan isu ini kerana yang jelas DAP dah buat peranan 'tuang minyak peltrol' lagi agar lebih nampak 'meriah' macam maskot dia ROKET.
Bukan bermakna bila singa DAP dah mengaum baru PM bertindak, tidak tetapi ini adalah isu besar yang melibatkan isu kaum di MALAYSIA. Yakinlah kepimpinan kita masih lagi RELEVAN bukan REPUBLIK yang hanya tahu corek masalah tapi tak pandai bagi idea dalam DEWAN RAKYAT.

Tiada ulasan:

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"