Selasa, September 09, 2008

Tun MaHAthir BaKAL KemBALI PaDA UMNO

Sumandak terharu bila mana dengar ceta Tun Mahathir akan kembali kepada UMNO.... Sememangnya satu kerugian bila Tun keluar dari UMNO pada Mei 2008. Ini bukan bermakna Sumandak hendak bezakan antara Tun dan Pak Lah. Kedua-dua pemimpin punya cara tersendiri dalam memimpin negara.
Pak Lah adalah pemimpin negara yang masih unggul di mata MALAYSIA walaupun banyak cara dan usaha pihak PAKATAN RAKYAT nak cemarkan imej kepimpinan beliau. Macam juga pemimpin di Sabah, Datuk Seri Musa- banyak sangat strategi pihak musuh nak tumbangkan beliau. Tapi orang kata tuah manusia kita tak nampak.
Berbalik kepada ceta Tun, kembalinya TUN dalam UMNO (jika menjadi realiti) bukan sahaja akan menangkis banyak isu malah kepimpinan kita akan lebih bersemangat semula. Sumandak yakin Bro Anwar akan sedikit kecut perut juga bila kita bersatu semula.
Sajalah Sumandak kata Bro Anwar kecut perut sikit aje bukan ape nanti kru-kru dia bantai Sumandak macam dorang bantai rakan media Sumandak masa kat Permatang Pauh lagilah naya......Kalo bantai dalam blog ok gak.....
Ape pun keputusan Tun kita akan terima dengan tangan dan hati terbuka.

Tiada ulasan:

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"