Rabu, Disember 31, 2008

Pak AnWar PenGerUsi PerHUbuNgan NeGeRI SaBah- PKR

Sejak disebarkan kenyataan media daripada Presiden Parti Keadilan Rakyat, DR. WAN AZIZAH WAN ISMAIL pada 19 Disember 2008;- Sumandak sehingga hari ni tak paham ape relevennya Pak Anwar dilantik sebagai Pengerusi Perhubungan Negeri di Sabah dan Sarawak.......
Bersama ini adalah nama-nama Pengerusi Perhubungan Negeri yang diputuskan oleh Mesyuarat Majlis Pimpinan Tertinggi yang diadakan pada 18hb Disember 2008:

1. Pahang - Dato’ Fauzi Abd Rahman
2. Pulau Pinang - YB Dato’ Zahrain Mohamed Hashim
3. Negeri Sembilan - YB Dato’ Kamarul Baharin Abbas
4. Selangor/Wilayah Persekutuan- YB Tan Sri Dato’ Abd Khalid bin Ibrahim
5. Sabah/Sarawak - YB Dato’ Seri Anwar Ibrahim
6. Kedah - YB Tuan Haji Ahmad bin Kassim
7. Kelantan - YB Ab Aziz Ab Kadir
8. Perlis - Encik Johari bin Shafie
9. Melaka - Encik Khalid Jaafar
10. Johor - Dr. Zaliha Mustaffa
11. Perak - Encik Osman Abdul Rahman
12. Terengganu - Encik Wan Rahim bin Wan Hamzah
KoMen SuMAndAK: Bole ke Anwar ni jadi pegawai perhubungan PKR untuk negeri Sabah..... padan lah dengan muka , Ansari, Jeffry dan Yong tolak sangat pentadbiran kerajaan BN skang korang putih mata.... jawatan ape yang korang nak harap kalo dah Pak Anwar sebagai Pengerusi... LU PIKIR LA SANDIRI

1 ulasan:

Mohammad Roslan berkata...

Salam,
Bang nuar ini bukan apa..dia ini semasa menjadi TPM telah cuba menikam belakang TDM untuk menjatuhkan TDM pada masa itu.Kalau dah perangai orang macam itu mana nak percayakan orang lain.Bayang-bayang sendiri pun jenis orang ini takut.Inikan nak percaya Jefri.."sorrylah jefri!.I bukan tak caya sama lu tapi diri saya pun saya tak caya!".
Sumandak Dear!,
"I think if you look at people,whether in business or goverment,who haven't had any moral dignities ,who have thought the popular thing or saying; in the end they're losers and one day they become very big joke in the history!!!".

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"