Rabu, Disember 31, 2008

SeLamAT TaHUn BAru 2009

Selamat Menyambut Tahun Baru 2009

Setiap kali menjelang tahun baru mesti kita akan terfikir AZAM BARU.... tahun ni Sumandak tak ada azam baru cuma nak teruskan AZAM tahun 2008 untuk direalisasikan.... yelah buat ape nak pasang AZAM baru kalo AZAM 2008 masih lagi belum dicapai...
Cuma penambahan kecil dalam AZAM 2009 ialah ingin mempertahankan AGAMA, BANGSA dan NEGARA... untuk pertahankan ketiga-tiga perkara ni Sumandak tak perlu nak angkat senjata.. tak perlu lontar batu... tak perlu MENCARUT cukup untuk menggunakan otak yang rasional dalam memastikan segala fitnah yang dilemparkan kepada kerajaan BN yang dah terbukti mampu membawa rakyat MALAYSIA ke mercu KEJAYAAN.

1 ulasan:

bungaraya berkata...

Selamat Tahun Baru cucuku sayang.
Azam masing-masing diantara kita pada tahun 2009 ini tetap ada. Namun saya memilih utk merahsiakannya. Yang penting dihujung tahun nanti ia akan menjadi kenyataan. Biarlah saya seorang sahaja yang tahu.

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"