Isnin, Disember 01, 2008

AnGAn-AnGAn AnWAR TetaP TAk SaMPAI - PAK JENIN MoDEN

Sumandak nak gelak pun ada bila Bro Anwar ni bersungguh-sungguh menyakinkan ahli dia bahawa AGENDA utama 16 September akan ditunaikan bila-bila masa lagi..... Ada satu gelaran yang sesuai kat Bro Anwar- PAK JENIN MODEN.....
Bila Sabah dah confirm tak dapat nak tawan sebab orang kepercayaan dia pun tak bersatu hati di Sabah kini sasaran seterusnya kat SARAWAK tapi ape jadi kalo Ketua Menteri Sarawak respon macam ni..... (berita penuh)
Sumandak yakin Bro Anwar hadapi kes yang sama gak macam di Sabah...... Sudah-sudahlah nak bermimpi di siang hari Bro Anwar; jaga jelah kes yang masih dalam perbicaraan dengan SAIFUL.. bagi dulu bersihkan nama takkan rakyat MALAYSIA nak pilih 'Pemimpin GAY' ops talabih sudah; gelaran ni sesuai dibagi bila sabit kesalahan dah dijatuhkan oleh mahkamah (jan mare Bro...)apepun bertindak mengikut KEHENDAK RAKYAT....

2 ulasan:

bungaraya berkata...

Kalau ikutkan apa yang ku rasakan dari kalbu hatiku, nescaya Anwar Liwat itu akan kecundang dimana-mana kawasan di Negeri bayu dan Sarawak. Anwar mengambil satu tindakan yang silap dengan berharap sokongan dari dua negeri tersebut. Walaupun nampak perpaduan dikalangan kaum di Sabah maupun di Sarawak begitu akrab sekali, tetapi itu kerana kami merasakan kami adalah bumiputera sejati dinegeri ini. Kalaunak kemari mestilah mempunyai hati yang luhur dan murni. Jangan bermaksud jahat dan keji. Laut Sulu menanti untuk anda dikembumi.

sumandak bayu berkata...

Salam Bro...

cukup bermakna sungguh kata-kata mu bro Bungaraya.... sumandak terharu mendengarnya....

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"