Sabtu, Disember 27, 2008

BloG ADiBah PaLsu

Kalo benarlah ape yang dinyatakan kat utusan malaysia hari ni selamat lah 'Adibah'... tapi boleh caya ke.... ape pun kita serahkan ka pihak berkuasa untuk siasatan lanjut nak buat spekulasi ni buanh air liur je... baik lagi kita tengok susulan tindakan pihak berkuasa... baru TERBUKA SIKIT MATA BLOGGERS yang tak bertanggungjawab...




Ni pula keadaan yang dah berlaku kat blog adibah setelah mendapat serangan bertubi-tubi dari rakyat Malaysia.... hehehe rasanya ahli BPN je kot ops TALABIH sudah....




KOMen SuMaNDak: Rasanya dia memang nak menguji tahap kesabaran rakyat Malaysia ke atau saja nak buat lawat bodoh plus antarabangsa.... dia buat blog dia macam biskut chipsmore kejap ada kejap tak ada... ingat selepas dah hina agama dah boleh lepas gitu aje... SUMANDAK Sekali lagi berharap pihak berkuasa mengambil tindakan segera kerana 'tahap kurang ajar' dia ni dah melebihi; kat sekolah moden pun tak ajar... rasanya subjek moral pun tak ajar hina agama yang dianuti mana-mana rakyat di MALAYSIA ni....

4 ulasan:

@LiYaNNuaR berkata...

apa la motif utama dia hingga berani buat semacam itewww...

ustazSAID berkata...

Salam,
Alhamdulilah...

Faizal Zakaria's Blog berkata...

biar tulen.. Jangan palsu :-)





(( Renungkan )) Ke Mana Kita Mahu Pergi?
http://TeamPemudaUMNO.blogspot.com
Forum Generasi Muda
http://Forum1Malaysia.blogspot.com
Pakatan Antara Parti Lawan Tidak Kekal
http://pro-faizal.blogspot.com

sumandak bayu berkata...

Salam @Li

Hanya dia je yang tau pasal niat@motif buat macam tu....... kita nantikan ja tindakan pihak berkuasa coz nak buat analisis motif dia macam mimpi gak ada 1001 macam baik kita tunggu n lihat je...

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"