Ahad, Disember 28, 2008

PeNAja KeLAB GaY dAh BerTApaK di KUaLa LumPUr

Satu lagi pendedahan yang diperolehi daripada seorang ahli BPN iaitu yagami_um melalui hebahan yang diuar-uarkan oleh Pang5; mengenai laman web yang menjadi penganjur bagi parti gay di Kuala Lumpur.

Bukan setakat itu aje; siap lagi laman web ni bagi tentatif program yang bukan kepalang lagi...HEBAT sungguh dan gerun gak bila tengok negara kita ni dah mula ada aktiviti GAY.... GEMPAQ tu....... ape lah nak jadi ngan lelaki-lelaki ni semua... sayang sungguh dah lah populasi lelaki kat muka bumi ni hampir 'pupus' (macam tu lagi) nikan lagi nak buat aktiviti di luar tabii.... Kesian kat wanita di dunia ni...









4 ulasan:

Apai Ngelai berkata...

Salam man,

Jangan risau, kitorang takkan pegi dekat ngan tempat tuh! Nauzubillah himinzalik..

Orang lelaki kat Malaysia ni tak macam lelaki kat Singapore...

Itulah jenis kebebasan yang dilaungkan oleh PAKATAN RAKYAT. Semua Bebas, serba serbi bebas....

sumandak bayu berkata...

Salam Apai....

Yelah apai.. cian kat wanita MALAYSIA ni khasnya dah lah semakin ramai jadi paham-paham jelah jan terlibat dengan aktiviti di luar tabiii... tak ada faedahnya malah dapat penyakit lagi ada.....(kadang-kadang dosa ni orang tak pandang sangat lebih-lebih lagi kalo dah agama dibelakangkang) Nauzubillah himinzalik....

Apai Ngelai berkata...

Salam man,

Rakyat PAKATAN suke suma nih.. Dah ketua dia jadi pelopor acara nih, nak buat macamanakan?

Besok bule buat ibupejabat PKR kat situ.. senang jer citer.

bungaraya berkata...

Saya nak baca komentar dari Kifli dan bro dari penyokong maya PAS.
Hendaknya beliau menyeru penyokong-penyokong PAS agar membantah dengan keras akan usaha serong pondan-pondan dan homoseksual ini.
Jangan asyik marah dekat UMNO.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"