Jumaat, April 08, 2011

35 Orang Kuat Anuwar Keluar PKR? Takkan Sarawak pula terima PKR?


Pening kepala Sumandak kenapa ba sampai hari ini orang masi ada lagi percaya ANUWAR tu HARAM JADAH mangkuk hayun betoi la... Ndak apa la hak masing-masing mahu diPERKUDAKAN oleh ANUWAR jangan saja nanti kena *&%& ndak bole menyesal sudah tu muahahahahaha. apa pun Sumandak dari pening kepala suka la memohon izin dari blog Unspinners untuk tunjukkan berapa ramai ba sudah orang kanan dan sahabat baik ANUWAR tinggalkan dia:- artikel ini telah disediakan pada


PRU Sarawak: Pemimpin dan ahli keluar parti, Sarawak pula nak terima PKR?(Sumber : blog Unspinners )


Terimalah hakikat bahawa ramai pemimpin dan ahli PKR sudah hilang kepercayaan pada PKR dan keluar parti. Agaknya sediakah rakyat Sarawak menerima PKR sebagai wakil dan kerajaan untuk Sarawak?

Pada Mac 12hb, Chabarlin Hj Loksin, mantan ketua Penerangan PKR Bahagian Beaufort bersama 110 ahli PKR telah masuk UMNO. Majlis penerimaan dihadiri oleh YB Datuk Lajim Ukin di Balairaya Kg Bakalau Beaufort.

Pada Mac 20hb pula, satu Majlis Pengistiharan Keluar oleh ahli parti PKR dan Pas Indera Mahkota diadakan di Dewan Kolej Shah Putra, Kuantan. Seraamai 300ahli PKR Indera Mahkota keluar. Azan Ismail sudah tiada jentera untuk pertahankan kerusi.

Pada Mac 26hb, sekumpulan 154 anggota sayap Wanita PKR bertindak keluar parti dan menyertai UMNO kerana sudah hilang keyakinan terhadap kepimpinan parti.

Pada Mac 28hb kelmarain, seramai 200 anggota Persatuan Sami-sami Hindu Pulau Pinang yang menganggotai Parti Keadilan Rakyat (PKR) Cabang Bayan Baru mengisytiharkan keluar parti kerana kecewa terhadap parti itu yang gagal membela nasib dan kebajikan kaum India di negeri ini.

Bolehkah PKR bela rakyat Sarawak jika di negeri dan kawasan yang mereka sebahagian dari kerajaan dan mewakili rakyat pun sudah hilang keyakinan?

Ingat muka 50 orang pemimpin mereka yang hilang keyakinan dengan perjuangan PKR. Apa langsung berdayalah UMNO atau BN membeli kesemua dari mereka ini seperti yang mereka tuduh?

Mereka yang berjuang dan berkorban untuk PKR pun hilang keyakinan dengan PKR!!!!

2 ulasan:

Razif AR Al-Marbawi berkata...

hehe apa mahu heran ba,

yg keluar tu semua pernah berkawan secara rapat/peribadi dgn anuwar,

mereka pencacai bawahan belum rasa lg 'nikmat' bersama anuwar,

hehe klu mereka dah rs, pasti mereka tau! :)

http://fikirankami.blogspot.com

sumandak bayu berkata...

nasib baik Nallakarupan tu sempat sedar kalo tak bola jadi dia jadi MAT JAMBU gak kot!!!

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"