Rabu, April 06, 2011

BN buat bantahan kerjaya calon PKR N.7 Samariang



Sah calon PKR N.7 Samariang melalui detik getir bila isu status kerjaya sebagai 'Pensyarah' disahkan oleh SPR sah untuk beliau bertanding di kerusi DUN Samariang. Syabas kepada Zulrusdi Mohd Hol yang kini adalah calon PKR. Pertandingan ini akan mempertemukan Zul dengan Sharifah Hasidah Sayeed Aman Ghazali.

Sharifah Hasidah adalah seorang peguam yang telah berkecimpung dalam dunia undang-undang sejak tahun 1993. Sharifah juga merupakan Ketua Bahagian PBB Samariang. Dengan pebezaan undi @ majoriti sebanyak 2,488 undi dengan menewaskan Wan Zainul Abidin Wan Sanusi pada Pilihan Raya Negeri 2006.

Ini adalah penggal kedua bagi Sharifah Hasidah untuk memastikan kerusi Dun Samariang kekal di bawah Barisan Nasional. Sumandak yakin dengan pengalaman dan keupayaan serta kemahiran Sharifah yang selama ini menjaga dengan baik kebajikan masyarakat setempat Samariang pastinya keputusan 16 April masih lagi ditangan Sharifah. Insya Allah... Kita tunggu dan lihat 10 hari tempoh berkempen bagi kerusi N.7 Samariang.

Tiada ulasan:

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"