Sabtu, April 09, 2011

DOMINIQUE MANGSA PERJUANGAN PKR

Apa nak jadi dengan PKR? Orang ini pernah BERJASA kepada parti dan disebabkan masalah dalaman parti beliau sanggup keluar dan jadi calon BEBAS... adakah salah untuk menjadi calon BEBAS? Adakah bila keluar parti semua jasa turut dibuang?

Sumandak hanya mampu bersimpati kepada calon bebas ini kerana yakin kali ini Dominique berada di laluan yang sukar dengan menentang semula sahabat-sahabat yang pernah memberi pujian dan pernah berjuang menentang Barisan Nasional.

Tetapi satu yang Sumandak tidak faham kenapa calon ini dikatakan agen Barisan Nasional sebagaimana artikel yang dikeluarkan oleh barubian.


sumber : Suara Rakyat

Dan ini pula kenyataan memujuk Dominique mengundur diri dari terus menjadi calon BEBAS di Pandungan.

PKR Perak deputy chairman and Gopeng MP, Dr Lee Boon Chye, unequivocally stated today that Ng should withdraw from the three-cornered Padungan battle.

“If he is still a friend of PKR as he said he is, then he should drop out and give full support to all the Pakatan candidates,” he said at a press conference here today.

Inilah kebebasan yang diamalkan oleh PKR semuanya JANJI BELAKA!!!!! HARAM JADAH

Tiada ulasan:

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"