Jumaat, April 08, 2011

Dua Penjuru N.51 Dun Balingian

NEWS BREAK!!!!

Akhirnya Suriati Abdullah akur bahawa Kerajaan Barisan Nasional masih lagi menjadi pilihan rakyat Sarawak khususnya DUN N.51 Balingian. Nampak sangat calon PKR tidak mempunyai kekuatan untuk menjadi lawan kepada calon BN. Apa pun Sumandak cukup bersyukur bahawa Suriati dengar juga nasihat rakan-rakan yang merayu agar beliau tidak bertanding dalam mana-mana kerusi di Sarawak kerana yakin PKR bukan parti yang boleh memberi jaminan kepada rakyat Sarawak tetapi hanya tahu menabur JANJI yang bakal merugikan sendiri rakyat Sarawak.

sumber : alehkayong.blogspot.

kredit photo : MELANAU BLOGGER

Terkini! Laporan dari N51 Balingian dipetik bahawa calon PKR Suriati Binti Abdullah mengundur diri pada hari ini!

Ini memberi kesan 1 lawan 1 kepada Calon Bebas Datuk Salleh Jaafarudin untuk melawan Ketua Menteri Sarawak!!

Sesuatu yang menarik ! Tabik kepada PKR kerana terlalu menghormati KM sehingga menarik diri .. Mungkin? Mungkin menyerah sebelum bertanding? Mungkin sedar perjuangan PKR sia-sia?

sia-sialah berarak tempoh hari
kredit photo : melanau blogger


Datuk Salleh juga dikhabarkan terkenal dengan sifat pemanasnya akan berpeluang menentang satu lawan satu dengan KM . lapuran juga dari mukapetang

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mun maok nulis blog, jangan menghasut sik tentu pasal. polahlah berita yang betul. kau tok macam anak yang dilahirkan sik ada bapak pakei ngajar kau! gila!

Yang kau copy paste blog orang lain apahal? Cerita bodoh macam ya di embak kau dalam blog paling buruk kau tok. Mun sik pandei jd penulis bagus kau jadi pengawal keselamatan. Lagi berfaedah! Gila!

sumandak bayu berkata...

ooooo ya ka sik da tuq kamik kopi dan paste blog olang nya...hahahahahaha kalo aku tarak ada mak bapa ada ku kisah muahahahahaha biasanyanya yang tuduh tu yang bacul haprak ndak ada mak bapa yang ajar kalo masuk blog orang bagi la nama ni bacul ndak ada teluq sampai nama pun ndak berani simpan muahahahahahaha...

cerita aku benar tu sebab ngko mecarut semacam muahahahaha

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"