Selasa, April 05, 2011

DEDAH VIDEO 2 MINIT


GEMPAQ!!!!!! GEMPAQ!!!!!!!


Sumandak terlewat bukan 'terliwat' untuk bersama-sama membicarakan satu pendedahan vedio yang telah disiarkan dalam Youtube... Terima bbm dari rakan blogger tegar jam 4.30 petang... Hati rasa berteriak mahu tengok cerita ni bukan nak tengok sama cerita 18SG tapi nak tau muka siapa yang menjadi kontroversi selama ini!!!!

Aduh buka dan lihat untuk 2 minit nyata KATAGUK MY HEART tapi kelip-kelip jugak mata Sumandak ini macam tidak percaya takkan pelanduk dua serupa. Dalam suratkhabar seminggu lepas orang kata perut empunya diri buncit tapi yang nampak buncit bukan yang pakai tuala tapi rakan "SEBARUA" lelaki memakai tuala.

Perempuan tu, Sumandak ndak la ba mao ulas sebab dia cari duit @ nafkah hidup dalam hati mana jugak sanggup layan tapi kalo duitnya banyak apa salah. Ops TALABIH sudah....

Syukurlah NAK!!!! Sebelum dipaparkan di Parlimen orang ramai da dapat tengok muka pelakon 18SX ternyata orang tu memang MELAYU.... tengok sahaja lipatan tuala pada pinggangnya hanya orang Melayu Malaysia sahaja yang guna teknik lipatan macam tu....

Jadi marilah kita berdoa agar empunya muka dalam paparan video 2 minit tu bukan milik Penasihat Ketua Pakatan Rakyat agar beliau berjaya mengondoli 27 kerusi PKR yang akan melawan SNAP parti pembangkang tertua di Sarawak.

Dari amanat Sumandaklah dari orang-orang tempatan Sarawak pilih PKR bagus lagi ba pilih SNAP sebab orang sandiri tahu budaya dan kung fu negeri sendiri. Susah-susah jadi YB pembangkang sekurang-kurangnya SNAP boleh mendapat perkenan daripada TYT Sarawak dan Ketua Menteri Sarawak. Lagi pun ingatlah Anwar Ibrahim menyelar peranan SBNAP kononnya agen BN untuk pecahkan undi PKR... Tuduhan liar betul kepada SNAP... sedih parti tertua pembangkang diperlekehkan oleh parti import.... ndak sedar diri btoi ini PKR.... Mao ja diludah muka PKR ni... sesiapa calon PKR anak tempatan Sarawak tu cuba konon korang fikir apa yang kamu dapat sumbang kepada rakyat Sarawak!!!!

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"