Sabtu, Ogos 09, 2008

AMERIKA tunjuk kuasa kat Malaysia.

Hebatnya Amerika Syarikat (AS) sekali lagi menyuarakan keraguannya berhubung dengan tuduhan liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Sehubungan itu, Jabatan Negara AS juga telah memanggil Kuasa Usaha Malaysia di WASHINGTON, Ilango Karuppanan berhubung kes tersebut.

"Kami mengambil berat beberapa persoalan yang berlaku di Malaysia, termasuk yang ditimbulkan oleh Majlis Peguam Malaysia berhubung kes tersebut," kata pegawai Jabatan Negara kepada AFP.

(Petikan: Kes Anwar: AS panggil wakil kita - Utusan Malaysia 8/8/08)

ORANG SABAH CAKAP: boz (Anwar) ko ngak percaya sistem penghakiman kita ka....boz bebas pun pasal sistem kita jugakkk... jan bah boz bagitu bawa orang luar di tempat kita ndak bagus bah tu. Macam mana lah kami mau pilih boz jadi PM di MALAYSIA kalo sikit-sikit bawa kuasa luar masuk di negara kita...... sia (saya) ni SOKONG PENUH sama boz tapi kalo bagini kami mau pilih SAPP lah yang baru sekarang pejuang nasib kami tapi dulu dia ndak jugak paduli kami masa Persiden dia jadi Ketua Menteri Sabah.....

Tiada ulasan:

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"