Isnin, Ogos 18, 2008

GERAKAN NAK KELUAR BN

Aku dengar ceta yang Ketua Wanita Program merangkap Tmbalan Menteri Penerangan mencadangkan parti GERAKAN keluar dari BN.
Jangan lah macam ni suka-suka nak join BN suka-suka nak keluar. FIKIRKANLAH masa depan rakyat Malaysia yang selama ni aman damai dengan perpaduan antara kaum dan bangsa yang pelbagai kaum.
RAKYAT Malaysia kena bersabar ye...ni kira dugaan untuk kita mencapai MERDEKA 51 tahun tak lama lagi.

4 ulasan:

ibrahim yahaya berkata...

Laporan itu tidak betul. Mengikut laporan orang terdekat dengan Timbalan Menteri, wartawan yang tersalah lapor itu sebenarnya lambat datang. Jadi dia tidak dengar fakta sebenar.

sumandak bayu berkata...

Nasib baik lah laporan ni tak betoi kalo tak kacau juga PilihanRaya Kecil Permatang Pauh.

Dah lah penyokong PKR semakin agresif dengan menggunakan pelbagai cara untuk 'mensabotaj' perjalanan Pilihan Raya Kecil ni.

hasipin66 berkata...

Takkan pokok bergoyang kalau tak ada angin,entah-entah ni cuma kerja kawan sebelah ju (PR) nak "Gerakan joint kat dia!sorry la,kat luar negara ada mangkali yang percaya kan? Jangan terpedaya ingat BN,ingat Malaysia tercinta.
Mau harap 16sept08 jadi kerajaan,setahu kami tarikh tu ialah hari kemasukan sabah dan pembentukan Malaysia.

sumandak bayu berkata...

Sememangnya hasipin66 tarikh itu adalah sejarah buat kita di Sabah, dorang saja nak buat gimik politik nak wujudkan sentimen kenegerian tetapi kalo nak tengok sekarang kita dah berada pada zon selesa. Nak apa lagi yang Pakatan Rakyat dapat tunaikan.

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"