Khamis, Ogos 21, 2008

ANWAR DAPAT BANTUAN NEGARA ASING

Bila baca je tajuk ni kecut jugak jantung bila Anwar bakal mendapat bantuan dari negara asing. HEBAT sungguh Anwar ni patut pun penyokong dia berani-berani belaka sampai sanggup dipenjarakan demi ketua. Ni dah kira terlalu taksub dengan pemimpin. Istilah dia kalo kena suruh bunuh orang pun dorang ni mesti nak juga.
SUNGGUH BERKARISMA ANWAR NI. Kira betul jugalah Mohd Saiful Bukhari terpedaya dengan kata-kata ANWAR ye....tak pelah biar ALLAH S.W.T je yang akan membuktikan mana pihak yang betul dalam kes LIWAT.
Balik kepada Anwar bakal mendapat sokongan Negara Asing, antara nama yang disebut-sebut sepanjang ceramah beliau ialah Presiden Indonesia, Gus Dur atau Abdurrahman Wahid, bekas Presiden Filipina, Joseph Estrada, ulama terkenal, Yusof Qardhawi dan yang terbaru beliau mengaitkan bekas Perdana Menteri Britain, Tony Blair kononnya turut menyokongnya.

Wah bukan main lagi nama-nama ni, tapi nak tau juga apa yang mereka nak balasan balik bila mereka dah bantu Anwar,pemimpin-pemimpin ni mempunyai rekod yang 'kurang cemerlang' dalam negara masing-masing dan rakyat mereka juga tak berpuas hati sepenuhnya jenis pentadbiran yang dorang guna. JADI masuk akal kah juga dorang tolong Anwar dengan 'air liur aje'.

Tiada ulasan:

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"