Khamis, Ogos 14, 2008

KHALID Tidak Mahu Minta Maaf

Hebat juga ye Khalid tak mahu minta maaf berhubungan dengan isu '10 peratus Kouta nak di bukan kepada Bukan Bumiputera'.

MB Selangor ni cakap lagi UiTM perlu jugak fokus dalam cara untuk meningkatkan mutu serta kemudahan universiti supaya boleh lah dianggap sebagai sebuah universiti yang disegani. Ni satu cadangan yang baik dan TAHNIAH buat MB Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim.

Tapi isu ni diulas balik oleh Naib Canselor UiTM, Prof Datuk Seri Ibrahim Abu Shah, dia cakapUiTM sekarang ni dah dianggap sebuah institusi pengajian tinggi yang disegani. JADI APE LAGI yang nak tingkat-tingkat Tan Sri?

Tak salah nak tingkat-tingkat mutu sampai menuju ke MENARA PETRONAS pun boleh, tapi kalo nak perubahan takan nak gadai hak kita ni macam sejarah Melaka jatuh ke tangan penjajah 1511, individu yang nak 'habuan besar' TOLONG lagi buka pintu sehinggakan penjajah asing dapat rampas MELAKA.

SELANGOR dah maju oleh pemimpin dulu dan sekarang tiba pula masanya Pakatan Rakyat pegang dan tunaikan janji pembangunan yang baik-baik buktikan korang HEBAT nanti malu kita sama rakyat. Ndak kah rugi kalo rakyat bagi satu penggal saja untuk tadbir negeri. RENUNG-RENUNGkan.

Tiada ulasan:

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"