Ahad, September 07, 2008

Delima KaTak Nak LomPat

Sumber: http://pilihan-anda.blogspot.com/ (versi sabah pulak)

Sekitar Lobi Paya Lumpur.......... (lokasi tetap dikekalkan)

Puru 1 : Jadi jugak 16 haribulan ni yok....... kitaorang mau pindah......?

Puru 2: Aku pun ndak tau lagi ni, ndak ada bah lagi sicknal dari bos ni mau pindah atau tidak. Aik aku pun paning kapala sudah ni.......ndak sabar btoi sudah ni.....

Puru 1: Aku lagi la semangat sudah mau pindah ni kalo 17 haribulan pun aku ok aje tatap dilayan punya.

Puru 2: Aku rasakan bos kita ni mau ikut jugak bah sama kita punya rombongan mangkali....

Puru 1: Mangkali lah jugak saja mau buat heboh satu SABAH bah tu......



3 ulasan:

Laxmana berkata...

uiks...

wahai sumandak ku yang cantik rupawan... adapun hamba teringin untuk meng-copy gambar di atas... sudilah kiranya sumandak ku mengijinkan...

heh!

sumandak bayu berkata...

ok bah kalo ko di layan

Awanama berkata...

Kalau katak lompot, tak apa. tapi kalau orang yang lumpat dia dah tak ada pendirian dan tiada maruah diri.

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"