Selasa, September 02, 2008

MiMPI Tak KesamPaiAN '16 SepT'


16 September 2008 adalah tarikh keramat bagi Pakatan Rakyat. Mampukah mereka membentuk kerajaan baru pada tarikh tersebut?

Menjadi satu persoalan yang perlu dijawab oleh semua ahli Pakatan Rakyat (DAP, PKR dan PAS) ada persefahaman ke sudah untuk bentuk kerajaan?

Rakyat Malaysia sedang 'Menghitung Hari' kata Krisdyanti untuk melihat mampukah bapa 'Republik Malaysia' (DSAI) bentuk kerajaan atau hanya mampu mewujudkan lubuk utama di Permatang Pauh? FKIR-FIKIRkan bersama.

2 ulasan:

hasipin66 berkata...

Nak hitung hari tak lama lagi,2 minggu kot!.Entah-entah pada 16 sept tu,MP daripada pembangkang nak joint kat Barisan Nasional (BN)

Palis-palis kalau adapun MP-BN lompat nak joint PR,takut pula tak dapat seberang.Sure berterjunan kat laut china selatan,lemas oooi!!!!.oleh tu janganlah cuba-cuba.

sumandak bayu berkata...

Oiyoo palis-palis harap-harap bagitu la tapi SuriaPagi yakin pemimpin kita tak mau dilabelkan 'katak' walaupun terdapat 'gula-gula getah' yang disediakan oleh Pakatan Rakyat.

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"