Jumaat, September 05, 2008

SMS Palsu GemPAK SaBAH

SuriaPagi terima hari ni sms yang berbaur fitnah dan satu pembohongan BESAR yang sengaja diada-adakan oleh pihak tertentu. Kenyataan sms tersebut seperti berikut:-

"5 Sep 2008 simultaneous press conference at 3pm: GERAKAN, PPP, SAPP, SPDP, UPKO, LDP and PBS will be announcing their withdrawal from BN at their respective party HQ. They will also be the first block crossover to PAKATAN".

Ni dah kira kemaruk nak memerintah negara dengan menggunakan pintu belakang. Terlalu besar desakan dan kehendak pihak PAKATAN untuk membentuk sebuah negara sekular/republik menjelang 16 September 2008.

Untuk mengalih fokus rakyat yang sedang menghitung hari wujudlah siaran sms berulang dan paling populis yang difikirkan terlalu bijak untuk membodohkan rakyat MALAYSIA khususnya di SABAH. Namun fitnah ini tak akan ke mana kerana kami masih lagi yakin bahawa PARA PEMIMPIN di bawah BN masih RELEVEN DAN BERAKAL untuk menentukan kerajaan yang sesuai memerintah MALAYSIA.

Tiada ulasan:

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"