Isnin, September 29, 2008

ZUL HASSAn DiPeCAT?

Sumandak kecian dengan Zul dah lah dia terima sedekah berbentuk seks kena pula dilucut keahlian dia dalam PKR... Bukan setakat itu beliau juga dicemuh dek Wanita PKR....rasanya ramai lagi ahli PKR perlu disiasat ni baru seorang yang buat pengakuan terbuka.....
Sumandak pun yakin ada ramai lagi yang menyembungikan identiti sebenar mereka di bawah payung parti PKR..... Wahai Wanita PKR engkau telah bangkit membawa peranan dan turut membawa peraturan di bawah Fasal 5(11) memperjuang dan membela nasib wanita serta memartabatkan kaum wanita dan fasal 5(3e) juga menekankan kepada aspek ketinggian akhlak.
Semua parti di dalam negara ini mempunyai matlamat yang hampir sama iaitu memperjuangkan nasib wanita yang cuba diperlekehkan oleh segelintir insan di dunia ni..... Jadi daripada depa susah-susah nak pikirkan masalah ahli PKR yang mula tunjuk belang baik join kami yang sentiasa mempertahankan maruah wanita dan kanak-kanak yang teraniaya.... Sedekah tetap ada tapi di jalan yang halal.

2 ulasan:

hasipin66 berkata...

Inilah kerja pemimpin (lelaki) gatal,tak cukupkah isteri cantik lagi halal kat rumah tu?kalau betul ada merasa dengan perempuan cina tu,kira untung juga.Tapi namanya habuan seks,tandanya tak ada morallah tu.

Apapun kita bagi puji juga kat MB Perak,ada tindakan awal.harap-harap bagi kat diorang tindakan yang lebih berat.Kesian bini kat rumah!.

sumandak bayu berkata...

Zaman skang dah berupa hasipin66 benda yang haram pun boleh dikategorikan sebagai halal. Memang patut dia dikenakan tindakan macam tu sesuai bukan ape ni dah memalukan orang Melayu sendiri...
Dah la selama ni dorang dok minta PAS perakui je ape yang dorang buat ha skang ape ceta kita nak tengok gak reaksi Pemimpin PAS takkan dok diam je....

SaYaNG KInaBaLU - BamBOO OrchesRTa

KENunIkaN ANaK2 MudA KINaBalu yaNg MenGguNaKan AlaT MuZik TraDisIonal SePerti BamBU unTuk MenYamPaikAn LagU SAYANG KINABALU....JOM DeNGAR...(SiaP ba Lagi DiIRinggi DeNgaN Tarian SumaZau)

SiLIk SiLIk do mATo NU

ISAI BOH GIA NGARAN NU SUMANDAK KOH TALAWA KATARIK GINAWOKU SILIK SILIKAN MATOKU MIAGAL "SUMANDAK SANDAKAN"